//Outsourcing en outtasking
Outsourcing en outtasking 2017-11-08T11:15:48+00:00

Outsourcing en outtaksing

Iedere onderneming staat bij het inregelen van beheer voor de keuze “zelf doen of uitbesteden?”. INTS kan u uiteraard helpen bij het nemen van deze beslissing en heeft diverse vormen van dienstverlening die u van dienst kunnen zijn bij de uitvoer van het beheer. Hierbij onderscheidt INTS aanvullende diensten, waarbij een ondersteunende rol wordt ingenomen zoals de diensten Systeem Analyse en Regulier Onsite, en beheerdiensten.

INTS kan middels de beheerdiensten de volledige verantwoording nemen over het beheer van uw ICT-omgeving of een deel daarvan. Wij kunnen bijvoorbeeld de rol van Servicedesk voor u invullen waarbij uw gebruikers via de INTS Servicedesk van ondersteuning worden voorzien. Hierdoor hoeft u niet zelf te investeren in een ervaren bemanning van de Servicedesk en de bijbehorende tools. Ditzelfde geldt bijvoorbeeld voor het Werkplek-, Server- en/of Netwerkbeheer. Zoals gezegd is een combinatie van deze diensten mogelijk of de volledige verantwoording hierover tevens aan INTS uit te besteden.

Als u geïnteresseerd bent in deze vormen van dienstverlening neem dan vrijblijvend contact met ons op.